Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”. (conf. O.G. 130/2000 art. 2 lit. e., O.U.G 34/2014).
Formular retur/schimb produse
1. RETUR
NOTĂ! Produsele personalizate la cererea clientului sunt exceptate de la dreptul de retur/retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale.
1.1 Perioada de retragere expiră dupa 14 zile calculate începând cu ziua la care Clientul sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicata de Client, a intrat in posesia fizica a produselor.
1.2 Clientul trebuie sa informeze Furnizorul cu privire la decizia de retur folosind formularul de retur de mai sus; folosirea lui nu este însă obligatorie, putând opta si pentru o alta forma de informare scrisa (email: office@onai.ro), cu condiția ca aceasta sa conțină minim informațiile solicitate in formularul de retur: numele si prenumele clientului, numărul de telefon, adresa de email, numărul comenzii, data primirii produselor, contul IBAN si numele asociat contului IBAN.
1.3 Produsele returnate trebuie sa îndeplinească următoarele condiții cumulativ: produsul să fie în stare perfectă, așa cum a fost livrat, să aibă etichetele originale ONAI, atașate produsului în starea inițială în care au fost primite, să nu fie purtat sau deteriorat (să nu prezinte semne de purtare sau de spălare, urme de fond de ten, ruj etc.), împreuna cu toate accesoriile. În situația în care aceste condiții nu sunt respectate, returul nu va fi acceptat. În cazul in care produsul prezintă urme ale purtării (urme de fond de ten, ruj, par de animale, etc.), se va percepe o taxă de 20% din valoarea produsului la pret intreg (fara reducere) cu notificarea Clientului după ce ONAI MED WORLDWIDE SRL intră in posesia produselor returnate.
1.4 Returnarea produselor se poate face prin orice firmă de curierat, la alegerea Clientului. ATENȚIE! Costul transportului pentru retur va fi suportat de Client. (Vă rugăm nu trimiteți coletele ramburs, deoarece acestea vor fi refuzate și dvs veți suporta taxele de tur-retur)
NOTA!Nu se acceptă retururi efectuate prin Poșta Romana.
1.5 ONAI MED WORLDWIDE SRL va returna contravaloarea comenzii, în afară de costurile de transport facturate, în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat, însă nu mai târziu de 14 zile calendaristice din momentul primirii si verificării returului, prin transfer bancar în contul IBAN specificat de către Client.
1.6 In cazul in care Clientul a restituit un produs în conformitate cu prevederile art. 7.1.1.2 – 7.1.1.5 în vederea înlocuirii sale, iar Furnizorul nu dispune de un produs corespunzător pentru înlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului.
1.7 Produsele care prezintă defecțiuni sau vicii de fabricație (nu defecte cauzate de utilizator) declarate in termen de 48 de ore de la recepție vor fi înlocuite (făra alte costuri – in limita stocului disponibil).
1.8 Costul returului va fi suportat de către Client, cu excepția situațiilor menționate la alineatul 1.7.
2. SCHIMB
NOTA! Schimbul unui produs poate fi efectuat GRATUIT o singură dată pentru fiecare comandă.
SCHIMBUL ESTE TRIMIS GRATUIT DOAR PRIN SERVICIUL SAMEDAY EASY-BOX.
În cazul în care alegeţi altă firmă de curierat, costul returnării va fi suportat integral de către Client.
Dacă doriți schimbarea unui produs, vă rugăm să completați formularul de retur/schimb sau să ne trimiteți o notificare pe adresa de e-mail office@onai.ro , cu subiectul „SCHIMB”. Vă rugăm să specificați numărul comenzii, numele de pe care s-a făcut comanda, produsul pe care doriți să il returnați și noul produs pe care îl doriți la schimb (vă rugăm să verificați disponibilitatea produsului pe site-ul onai.ro ).
“Schimb” se referă la înlocuirea unui produs cu un alt produs.
“Serviciul SameDay Easy-Box “ desemnează opțiunea de schimb gratuit disponibilă în termenii specificați.
Solicitarea de schimb trebuie să fie făcută în termen de 14 zile de la primirea comenzii de către client.
Produsul original trebuie trimis înapoi în starea inițială, însoțit de toate accesoriile și ambalajele originale (mai putin punga albă de hartie craft, care nu este necesara sa fie trimisă). De îndată ce articolul pe care l-ați returnat a fost recepționat și verificat de către noi, vom trimite la schimb noul produs dorit.
În cazul în care, după ce produsul original ajunge la ONAI MED WORLDWIDE SRL, clientul decide că nu mai dorește schimbul și își exprimă dorința de a returna produsul, se va aplica o taxă de 20 lei (contravaloarea procesării returului). Această sumă va fi reținută din suma totală care trebuie rambursată clientului pentru produsul în cauză.
Ce condiții trebuie să îndeplinească produsul returnat?
Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate (să nu fie deteriorate, să nu prezinte urme de spălare sau de purtare-fond de ten, ruj, pete, rupturi, să aibă toate etichetele intacte).
Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original nedeteriorat, împreună cu toate accesoriile aferente produsului. Vă rugăm să folosiți o pungă sau cutie pentru ambalarea produsului pentru a nu deteriora ambalajul original.
Vă rugăm să nu expediați coletul cu ramburs, în caz contrar acesta nu va fi acceptat și dvs. veți suporta taxele de tur-retur.
Nu vom primi colete expediate prin Poșta Română.
Produsele personalizate la cererea clientului, sunt exceptate de la dreptul de retur/retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale.
Ne rezervam dreptul de a refuza și implicit de a trimite înapoi orice produs care nu îndeplinește condițiile de returnare.
Unde pot preda coletul de retur?
Returul se face printr-o firma de curierat la alegere, la adresa pe care o veți primi pe e-mail după ce ne trimiteți notificarea de retur pe office@onai.ro.
Costul returului va fi suportat integral de către dvs.
Cât timp durează până când primesc înapoi banii pentru retur?
Termenul de returnare a banilor este de 14 zile calendaristice de la confirmarea primirii produselor. Returnarea banilor se face exclusiv într-un cont bancar menționat de client prin e-mail către office@onai.ro sau menționat în formularul de retur.